Przywoławcze kampanie serwisowe
Skuteczne kampanie serwisowe, wspierają szanse sieci dealerskiej
Kampanie serwisowe mają miejsce w sektorze motoryzacyjnym, aby zapewnić bezpieczeństwo i funkcjonalność wszystkich pojazdów. Chociaż ich skuteczna realizacja może być trudna, dają one także dealerom możliwość realizacji obietnic marki, zaprezentowania obsługi klienta i optymalizacji procesów sprzedaży detalicznej.
Jako eksperci branżowi z dużym doświadczeniem opracowaliśmy strategię kampanii serwisowych, która ułatwia komunikację z klientem oraz płynny i wydajny proces.
Pomagamy klientom określić najskuteczniejsze podejście w ich sytuacji i wspieramy realizację kampanii serwisowych od początku do końca, od kontaktu z klientami i umawiania spotkań po analizę i weryfikację baz danych oraz zgodność z wymogami prawnymi. Wycofywanie samochodów postrzegamy jako okazję do pozytywnego kontaktu z klientem, usprawnienia procesów i optymalizacji obrotu częściami oraz wizyt w warsztatach.
Twoje korzyści:
- Zwiększona satysfakcja klienta
- Zgodność z obowiązującym prawem
- Zoptymalizowany współczynnik konwersji dzięki wizytom posprzedażowym i nie tylko
- Wywiązywanie się z obietnic składanych klientom przez markę
Nasze podejście:
Indywidualnie dostosowujemy nasze zalecenia, aby zapewnić, że kampania serwisowa zakończy się sukcesem.
Nasze usługi obejmują:
- Analizę, weryfikację i aktualizację odpowiednich baz danych
- Zaprojektowanie optymalnego procesu zorientowanego na klienta
- Tworzenie skutecznych scenariuszy rozmów, które odzwierciedlają uzgodnione przepływy pracy
- Wewnętrzny zespół połączeń wychodzących i planowanie spotkań
- Integrację usług kampani serwisowych z harmonogramem warsztatów
Dlaczego DEKRA?
- Jesteśmy ekspertami w branży motoryzacyjnej, doświadczonymi w skutecznym zarządzaniu kampaniami serwisowymi.
- Mamy strategię przypominania, która uwzględnia Twoje okoliczności, jednocześnie stawiając potrzeby klientów na pierwszym miejscu.
- Specjalizujemy się w kampaniach serwisowych, które skupiają się na zadowoleniu klientów, efektywności i możliwościach.