Home    |    Kontakt    |    Kariera    |    Mapa strony    |    Aktualności
Zamknij Witryna wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji oraz analiz. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego można dokonać w każdej chwili. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności
Usługi eksperckie > Ocena jakości usług

Ocena jakości usług

Koncern DEKRA od roku 1982 oferuje następujące usługi w zakresie opracowania i przeprowadzania ocen Autoryzowanych Stacji Obsługi oraz niezależnych warsztatów naprawczych.

Do grupy Klientów koncernu DEKRA należą m.in. producenci samochodów, dystrybutorzy urządzeń oraz materiałów lakierniczych, prasa motoryzacyjna, organizacje konsumenckie. Najbardziej popularną oceną jakości usług w sieciach dealerskich są testy serwisowe, które koncern DEKRA wykonuje corocznie m.in. dla : Autocrew, BMW, FIAT, Ford, Harley-Davidson, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Porsche, Seat, Volvo, VW. Do grupy naszych stałych Klientów zaliczamy m.in : Kulczyk Tradex (VW/Audi), Peugeot Polska, Renault Polska, Volvo Auto Polska.

DEKRA Polska oferuje szeroki pakiet usług w zakresie kompleksowej oceny Autoryzowanych Stacji Obsługi samochodów, warsztatów niezależnych, etc. W ofercie DEKRA zanjdują się min. usługi :  

  • testy serwisowe,
  • testy handlowe,
  • audyty standardów marki,
  • audyty techniczne,
  • testy telefoniczne oraz mailowe,
  • analizy porównawcze.

Istotnym elementem wykonywanych testów jest szczegółowy raport zawierający ocenę poszczególnych Autoryzowanych Stacji Obsługi lub warsztatów naprawczych w poszczególnych kategoriach. Stanowi on istotny element opracowania oraz wdrożenia działań korygujących, w efekcie których następuje wzrost zadowolenia klientów określany współczynnikiem CSI (Customer Satisfaction Index).

DEKRA wspólnie z CSV przeprowadza regularne audyty techniczne wybranych warsztatów blacharsko-lakierniczych sprawdzając ich wyposażenie techniczne  służące do prac blacharsko-lakierniczych, a także zdolność do spełnienia reżimów technologicznych ustalonych przez producenta materiałów lakierniczych.

W przypadku spełnienia żądanych standardów warsztat uzyskuje Certyfikat DEKRA - CSV, którego ważność jest pochodną oceny uzyskanej z audytu. 

 

Lista warsztatów, które uzyskały Certyfikat DEKRA - CSV